Pages

Nyereményjátékok és ingyenes termékminták

 

Mitől lesz TGV a TGV


Egyéni keresés


  Mitől lesz TGV a TGV?


 TGV Koreában.
Mitől lesz TGV a TGV?
Működésének huszonkét éve alatt a világon működő 500 TGV vonat összesen mintegy 1 milliárd utast szállított több, mint 1,5 milliárd kilométert megtéve. Az ALSTOM TGV technológiája egyedülálló a biztonság, kényelem, szerviz és a vonatok életciklusához kötődő alacsony költségek tekintetében. Vonataink 320 km/h feletti sebességgel közlekednek, de az 1990 májusában elért 515,3 km/h-ás sebességgel ez a vonattípus tartja a sebességrekordot.
 
Sebesség, biztonság, kényelem
Atlantic TGV, Franciaországban
Atlantic TGV, Franciaországban
A TGV, amelyet az SNCF és az ALSTOM együttműködésében fejlesztettünk ki, egyedülálló az élettartam és az utasbiztonság tekintetében. A TGV csuklós rendszerű tervezésének köszönhetően a típus modellskálája rendkívül széles, azonos biztonsági és kényelmi szint mellett is. A vonatok befogadóképessége, belső kialakítása, vontatási- és biztonsági berendezései rugalmasan, a nemzetközi hálózatok egyedi igényeinek megfelelően változtathatók. Az ALSTOM egy-, vagy több részből álló szerelvényeket is kínál, amelyek befogadóképessége 200 és 1.100 utas között változik. 
Mi a következő állomás a TGV-k számára?
Kezdetben a rendszeroptimalizálás volt a legfontosabb feladatunk a TGV vonatokkal kapcsolatban: a TGV -t egy adott vasútvonal számára terveztük. Azóta sokat fejlődtek a nagysebességű vasútvonalak, de hogy mi a TGV fejlesztéseinek iránya? François Lacôte, az ALSTOM Közlekedési üzletágának kutatási igazgatója így beszél erről:
Mit tartogat a jövő a TGV-k számára?
Jelenleg mind Európában, mind világszerte dinamikusan fejlődnek a nagysebességű vasútvonalak. Vonat konstruktőrként olyan termékeket készítünk, amelyek között minden társaság megtalálhatja azt a járművet, amely legjobban megfelel elvárásainak kapacitás, belső megjelenés és az utasoknak nyújtott szolgáltatások tekintetében.

Növelhető még a vonatok sebessége?
A TGV már bebizonyította, hogy képes elérni az 500 km/h sebességet is, de az európai hálózatokon 300 és 320 km/h közötti sebességintervallumot határoztunk meg számára, amely akár 350 km/h-ra is növelhető. A kihívás most inkább abban rejlik számunkra, hogy kielégítsük ügyfeleink és utasaik nagyobb kényelemre és továbbfejlesztett szolgáltatásokra vonatkozó igényeit, valamint tovább növeljük vonatszerelvényeink megbízhatóságát.
Mit várhatunk a jövőben?
Kutatásokat végzünk annak érdekében, hogy vonataink üzemelésének káros környezeti hatását tovább csökkentsük, elsősorban a zajszennyezésre és az energiafelhasználásra való tekintettel. Folyamatosan dolgozunk utasaink kényelmének javításán és szolgáltatásaink továbbfejlesztésén. Az Egységes Európai Vasúti Közlekedésirányítási Rendszerhez (ERTMS) kapcsolódó rendszerek kidolgozásában is részt veszünk, a meglévő vasúti rendszerek kihasználtságának növelése érdekében. Az ALSTOM így hozzájárul ahhoz, hogy a közlekedési társaságok infrastrukturális befektetései a lehető legjobb helyre kerülve mielőbb megtérüljenek.
Az ALSTOM eddig mintegy 500 TGV vonatszerelvény elkészítésével büszkélkedhet. Vállalatunk továbbra is jelentős erőfeszítéseket tesz a vasúti technológia fejlesztése érdekében. Cégünk arra törekszik, hogy a TGV márkanevet az utasok továbbra is a nagysebességű kényelmes és biztonságos utazással azonosítsák.
Biztonság
A TGV csuklós rendszerű tervezése garantálja, hogy a vonat ütközés vagy akár baleset esetén is megfelelően reagáljon. A kocsik a vágányokon maradnak, mivel a csuklós részek forgózsámolyai a kocsik között találhatóak, amelyek így mindkét végükön egymásba kapcsolódó gyűrűkkel csatlakoznak egymáshoz.
Forrás: Index.hu

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Mitől lesz TGV a TGV"

Megjegyzés küldése